İstanbul Valisi
 
  A'dan Z'ye Kurumlar
 
  Hizmetlerimiz
 
  Alt Siteler
 
 
 
Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik

 
İSTANBUL VALİLİĞİ
İl Mahalli İdareler Müdürlüğü

HİZMET STANDARTLARI TABLOSU

SIRA NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ

(EN GEÇ SÜRE)

1

Vatandaş Talep ve Şikayet Dilekçeleri

Dilekçe

30 Gün

2

İnceleme, Araştırma ve Envanter çalışmaları.

45 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri: İl Mahalli İd.Müd.(Evrak Kayıt Şefliği)
İsim : Suheyla YÜKSEL
Unvan: Şef
Adres: T.C.İstanbul Valiliği İl Mahalli İd.Müd. Ankara Cad.Vali Konağı Sokak No: 2 Cağaloğlu - Fatih/İSTANBUL
Tel: 0 212 455 59 79
Faks : 0 212 519 63 74
E-Posta:

İkinci Müracaat Yeri: İl Mahalli İdareler Müdürlüğü
İsim :Reşat KARTAL
Unvan: Müdür
Adres: T.C.İstanbul Valiliği İl Mahalli İd.Müd. Ankara Cad. Vali Konağı Sokak No:2 Cağaloğlu-Fatih/İSTANBUL
Tel : 0 212 455 59 79
Faks : 0 212 519 63 74
E-Posta:

 

Tasarım ve yayın İstanbul Valiliği Bilgi İşlem Şube Müdürlüğü tarafından yapılmaktadır.
İstanbul Valiliği - Ankara Caddesi 34410 Cağaloğlu-Fatih/İstanbul
Telefon No: +90 212 455 59 00    Faks No: +90 212 512 20 86