TR

Kamu Hizmetlerinin Sunumunda Uyulacak Usul ve Esaslara İlişkin Yönetmelik

İSTANBUL VALİLİĞİ
İl Basın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
(Halkla İlişkiler Müracaat Bürosu-BİMER)
HİZMET STANDARTI TABLOSU

SIRA NO VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ ( EN GEÇ SÜRE )
1 3071 sayılı Dilekçe Hakkı Kanunu. *Müştekinin Adı ve Soyadı-İkametgâh adresi-İletişim bilgileri
Şikâyet veya Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgi ve belgeler.
30 Gün
2 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu. *Müştekinin Adı ve Soyadı-İkametgâh adresi-İletişim bilgileri
Bilgi Edinme Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgi ve belgeler.
15 Gün
3 ALO 150 BİMER
(Başbakanlık İletişim Merkezi)
*Müştekinin Adı ve Soyadı-İkametgâh adresi-İletişim bilgileri
 Şikâyet –Talep veya Bilgi Edinme Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgi ve belgeler.
15-30 Gün
4 HALK GÜNÜ TOPLANTISI *Müştekinin Adı ve Soyadı-İkametgâh adresi-İletişim bilgileri
Şikâyet veya Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgiler.
30 Gün
5 5176 sayılı Kamu Görevlileri Etik Kurulu
(Etik Komisyon Başkanlığı)
*Müştekinin Adı ve Soyadı-İkametgâh adresi-İletişim bilgileri
Şikâyet veya Talebi ile ilgili açıklayıcı bilgi ve belgeler.
30 Gün

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

İlk Müracaat Yeri: Halkla İlişkiler Müracaat Bürosu-BİMER

İsim : Tuğba KARA
Adres : Valilik Binası-Cağaloğlu-Fatih/İSTANBUL
Tel : 0 212 455 59 00 - 5763
E-Posta :

 

İkinci Müracaat Yeri: İstanbul Valiliği Başbakanlık İletişim Merkezi

İsim : Güler BULUN
Adres : Valilik Binası-Cağaloğlu-Fatih/İSTANBUL
Tel : 0 212 455 59 00 - 5762
E-Posta :